TShirtSlayer Heavy Metal Merch Gallery
  • Bands (0)
  • Groups (0)
  • Members (0)
  • (X)

World's largest community of heavy metal tshirt and battlejacket collectors.

Brutality - Screams of anguish - Orig LP 1993

meaningless
Sun, 09/09/2012 - 15:07

Brutality's - Screams of anguish, lim.edit. clear-yellow vinyl from 1993 by Nuclear Blast.

Not for sale or trade

Year: 1993
5
Bands: 
Other Collectable - Brutality - Screams of anguish - Orig LP 1993
Other Collectable - Brutality - Screams of anguish - Orig LP 1993
Other Collectable - Brutality - Screams of anguish - Orig LP 1993

NISSE666's picture

Great album! Nice artwork! Brutal color vinyl!

5
meaningless's picture

yeah...its a nice one, didnt know its yellow as i bought it

Inhuman's picture

Woah!! Looks great in yellow! Awesome death metal album!

5
meaningless's picture

thx :)

Inhuman's picture

Forgot the flames :P

5
metbrab's picture

very nice

5
meaningless's picture

yeah..its a nice one :) and the only Brutality album i call my own..

biteyourself's picture

Very nice album, love the cover too. I have just CD though.

5
meaningless's picture

i can remember, back in 1993, i went to the record-store to buy the CD...wasnt there..so i 'just' bought the LP because CD was sold out..haha :) ..ok and the LP was much cheaper then CD at this time! ..times are changing ..haha

biteyourself's picture

Absolutely. But I love the vinyl revival even so. I know in the 90's I would be mad because someone got me a vinyl instead of a CD or cassette, but nowadays it's turned around for sure. Recently I found an old 1992 cassette of Sesamestreet, a reissue for a 1986 LP... but it's the LP I don't have.. and now I'm slightly dissapointed hahaha

5
meaningless's picture

hahahahaha..

and yeah...the most vinyl i bought back in days, was just because the fact: it was much cheaper then CDs so i got mostly 2 albums (on vinyl) instead of 1 (on CD) ..haha :D
The Vinyl Revival is ok..yeah..but the Prices...are a JOKE!..bah..

Animositycranium91old's picture

Fantastic one! Dude!!!!!

5
meaningless's picture

thx a lot :)

sfusyron's picture

Killer album..

5
meaningless's picture

thx dude :)

602,024 items in the gallery, 891,564 comments, and 443 items have changed hands in the last month.

Guess this TShirt!

Can you guess which metal tshirt this is from?

Can you guess which metal TShirt this is from? Click here for all previous tshirt guesses

Recent Comments

  • Thank you for the reply and look at your private messages
  • Thank you
  • Hate Tank! Fukk yeah!
  • Do have the large faux leather Conqueror patches from AWHP available if you are interested.
  • Wish you luck man!
  • Read below.
  • Like i said, there is no Absurd without Hendrik, please inform yourself of the full story.
  • If it makes you happy, was told the story by a present member of the band. What gives.
  • Hendrik didn't have the legal rights. His brother did. Notice the differences in logos between the 2. Duh.
  • There is no Absurd without Hendrik. Beware of Lies.
  • Oh, and goodbye!
  • The Absurd without Hendrik are not NS.
  • Both are bad in my opinion hahaha!
  • Damn, I’ve been trying to find this shirt for the longest! Can’t find it anywhere.
  • I like the picture they used on that patch better than the cover shot!
  • This is awesome.