TShirtSlayer Heavy Metal Merch Gallery
  • Bands (0)
  • Groups (0)
  • Members (0)
  • (X)

World's largest community of heavy metal tshirt and battlejacket collectors.

My Dying Bride - Symphonaire Infernus Et Spera Empyrium Patch

Fatal Agent
Wed, 20/09/2017 - 12:22

Now I obtained one as well @UtterChaos haha :)
I just have to find a place for it on my jacket!

Not for sale or trade

Year: 1993
5
My Dying Bride - Symphonaire Infernus Et Spera Empyrium Patch

368,707 items in the gallery, 799,774 comments, and 236 items have changed hands in the last month.

Guess this TShirt!

Can you guess which metal tshirt this is from?

Can you guess which metal TShirt this is from? Click here for all previous tshirt guesses

Recent Comments

  • Thanks dude
  • cool.
  • I couldn't make it to the show in Barcelona and after all these years it still saddens me.
  • Killer box set !!
  • still a fantastic album!
  • hahaha..yeah..sadly they become worst more and more with each album...
  • me too. It took a bit time till but damn...its a pretty nice album!
  • I really dig this one. What are the measurements?
  • Another ST, damn nice!!
  • nice one :)
  • way better then what i would be able to paint..hahaha... :)
  • i know the original one...not the worst move to remove the sleeves and collar, good idea.
  • can u imagine..i have traded my Cause of Death-PicLP away for the purple Kreator - coma of souls...back in days, when i
  • I dunno probably some pins and a couple of patches on the front.
  • Look great man! Gonna put anything else on it or leave it as is?
  • Sik
Why not Join us for free or Login