TShirtSlayer Heavy Metal Merch Gallery
  • Bands (0)
  • Groups (0)
  • Members (0)
  • (X)

World's largest community of heavy metal tshirt and battlejacket collectors.

Pillorian

DoctorDeath
Fri, 17/11/2017 - 11:50

yup.

Not for sale or trade
Size: 
Large
5
Bands: 
Pillorian
Pillorian
Pillorian
Pillorian

Listen to some great metal radio!

Metal Nation metal radioSoma FM metal radio
329,540 items in the gallery, 779,596 comments, and 353 items have changed hands in the last month.

Guess this TShirt!

Can you guess which metal tshirt this is from?

Can you guess which metal TShirt this is from? Click here for all previous tshirt guesses

Recent Comments

  • Ayyye! Thanks man! Yeah I've posted all of my jackets to Reddit too. Glad you like it!
  • Looks great!
  • Great pick up Paul! Super condition :)
  • if interested just text me
  • ich kann dir garnicht sagen wie oft mir schon das gleiche passiert ist. Was mir spontan einfällt - Asphyx zb.
  • I guess that is unoffical made but looks really nice,trade with a metalhead from Indonesia.
  • Great work!
  • omg..what a great idea..hahaha
  • im also not much up to day...but i got a 'news'-mail by Napalm Records....with a band pic of this hot chicks..
  • yeah..have tons..but ...i dont think there is much 'legendary' stuff..hahaha
  • haha..omg...damn... hahhaha i was trying to find some of their merch, not the standart they are selling since years...
  • argh...seems every1 of us have 'a few things'...never seen again because of ex-gf's....hahaha...(and u ca
  • PAIN
  • ouch :(
  • hell yeah
  • Thanks mate :-)
Why not Join us for free or Login