TShirtSlayer Heavy Metal Merch Gallery
  • Bands (0)
  • Groups (0)
  • Members (0)
  • (X)

World's largest community of heavy metal tshirt and battlejacket collectors.

ildjarn strenght and anger ts

pagan-front
Sat, 20/04/2019 - 21:42
Not for sale or trade
Size: 
Not yet set / Ask
5
Bands: 
ildjarn strenght and anger ts
ildjarn strenght and anger ts

Listen to some great metal radio!

Metal Nation metal radioSoma FM metal radio
330,185 items in the gallery, 779,784 comments, and 357 items have changed hands in the last month.

Guess this TShirt!

Can you guess which metal tshirt this is from?

Can you guess which metal TShirt this is from? Click here for all previous tshirt guesses

Recent Comments

  • Yea they are quite common. Yea, they are a great band. Imo world circus doesn't compare to think this
  • Thanks! They are actually pretty common but I was concerned they wouldn't be for long, so I bought this.
  • Probably my favorite album ever. Nice find
  • Bruh
  • So sad I missed this year. Visited the fest in 2018 though.
  • Thanks man, I also thought it was a very good version for this great album.
  • Not sure if people notice this but with this album compared to their other releases, it’s almost impossible to find a pe
  • Yup probably a national thing... if Murcia football is called soccer
  • Lots of misprints have some value, if you can get a few more dollars for this one why not
  • Fantastic band in the Queensryche style....
  • Hehehe...thanx my friend....so, again a band from around here...know Marcel de Bruin pretty well...he's been in cou
  • I guess not....again a band from my province....one demo and that's it.....
  • haha yeah...not that great...vocals suck. With members of Martyr.....
  • This is a recent purchase...really happy i finally got my hands on this one...yet another band from my region....here�
  • haha yeah it does a bit
  • Found it at Marktplaats, that wonderful add site we have here in the Netherlands ....Martjo verified it's an origin
Why not Join us for free or Login