Finished a vest I have been sewing on since several years, I do not know how long. Some of the bands on it, I listened a lot more to them when I started sewing on it, but they will always come back to the stereo, I am sure about that.
Kul att äntligen få se hela västen! Känns väldigt lagom. Trevligt med lite färgtema också. Hellre färgtema än Biltema. ;) Ska du åka bräda i denna väst?
Doomgarlic on
Kul att äntligen få se hela västen! Känns väldigt lagom. Trevligt med lite färgtema också. Hellre färgtema än Biltema. ;) Ska du åka bräda i denna väst?
T-skjort-Slaktarn on
Ja det hade inte känns fräscht med en Biltema-väst. Kanske följer den med på en brädtur någon gång, vi får se!