TShirtSlayer

Battle Jacket


Comments

NEC's picture

Awesome man! I like your layout and patches very much!

5
Overactive Imagination's picture

Thanks G! :)

Fatal Agent's picture

Your jacket looks absolutely great! Really nice

5
Overactive Imagination's picture

Muchos gracias mi amigo

Der Todesking's picture

Very old school, great! Love the BP!

5
Overactive Imagination's picture

thanks homedawg :)

R21's picture

Must find one cancer like that for my 3rd one...
Kickass vest!

5
Overactive Imagination's picture

It's yours if you gimme Sabbath purple heaven and Hell strip :) or maybe other offers

R21's picture

hum pm :)

5
bad_american1992's picture

Looks fucking tight brotha. Some proper wear and tear

5
Overactive Imagination's picture

Thanks homedawg!

DethronedEmperor23's picture

Great layout but was it meant to be sewn in that style?

4
Overactive Imagination's picture

Yeah I was bored and wanted something new.

Nater90's picture

Some solid bands, Need to track down a Cancer - D.S.R too...Amazing album.

4
cambotero's picture

nice jacket you got there, not fan of that sewin style but it fits i guess.

5
Overactive Imagination's picture

The sewing style was created by the one and only Michealangelo

Rotten's picture

Looks savage. Need that immolation

5
Overactive Imagination's picture

thanks dude! I understand your pain haha.

Demolition_hell_hammer's picture

Nice!!

5
Rush Thrash 2112's picture

Looks great! Kinda makes me regret that I traded that bp few years ago... :D

5
Overactive Imagination's picture

thanks dude! Try and get it back and we'll be twins

slayerslayer's picture

refreshing ! the backpatch makes it .i dont like the style of your stitching ,but it is what it is .

Overactive Imagination's picture

Thanks! most people seem to not but I'm not here to please lol

Guess this TShirt!


Can you guess which TShirt this is from? Click here for all previous guesses

Recent Comments

  • +1
  • I'm surprised too.I like it a lot!
  • Love it!
  • Hey, I got this one too!
  • Great!
  • Kick ass, I bloody love it. Just looking at this shirt makes me wanna bang my head
  • How can I buy theses patches I would like to order 3 with the green border been wanting this one for a while now thanks
  • Would you consider selling this?
  • Yea.. that’s the point of a rip..
  • Yeah over here in the states we usually found Tour dates versions. I had to order one from England to get this version
  • Great shirt dude and i have one myself. Line was toooooo long
  • Thanks man, for sure one of my favorite MA albums and shirt as well
  • Total design ripoff from https://tshirtslayer.com/tshirt-or-longsleeve/black-flag-0
  • My favorite Morbid album. That print looks insane! The reliefs pop right off the shirt.
  • Yeahhh man.
  • Its a great album as well. Its a shame what happened to warrell...