TShirtSlayer

Venom - Black Metal Holocaust original 1984 tour shirt

Beyond
Sat, 18/03/2017 - 16:29

original Venom tour shirt from 1984.

Not for sale or trade
1984
5
Band(s): 
Venom - Black Metal Holocaust original 1984 tour shirt
Venom - Black Metal Holocaust original 1984 tour shirt

Comments

L Torstensson's picture

Ännu mer? Orkar knappt skriva mer hehe. Men vi kör igen! Superäckligt cool t-shirt!
En riktig klassiker!
Fem personer som bara skulle gapat om du sagt till dom 1984, att Metallica kommer bli större än Venom inom en snar framtid.

5
Beyond's picture

Hehe tackar! Ja här har vi verkligen the Holy Grail när det gäller Venom tröjor.
Ja precis, tänk så det blev haha.

Trah666's picture

Wow, what a piece of history

5
Beyond's picture

Cheers! \m/

hellslaughter's picture

Damn!

5
Beyond's picture

Cheers!

SodomaniacGermany's picture

Probably the best Venom Shirt ever!

5
Beyond's picture

Thanks!!!

nekkromaniac's picture

Fuckin' great!

5
Beyond's picture

Thank you!

MorbidTales7's picture

Die Hard!!!!!!

5
Beyond's picture

Hell yeah!!!!!
Thanks for the fire!!!

connorxhehir's picture

Incredible, would love to own this shirt

5
Beyond's picture

Cheers mate. A true gem for sure

Der Todesking's picture

Killer shirt ofc! A friend of mine has been to this tour in Germany. He's a bit older than me...

5
Beyond's picture

Thank you my friend! Cool, it must have been awesome tour to witness.

Der Todesking's picture

Yeah, I mean Venom headlining Metallica!!! He has some photos of the concert... very nice!

5
Beyond's picture

Yeah haha insane!!! I'm sure they are some killer pics!!!

Guess this TShirt!


Can you guess which TShirt this is from? Click here for all previous guesses

Recent Comments

  • Do you want to sale the cauldron patch?
  • Great one!
  • Cool, can't wait for the italian release... :)
  • These are the sort of shirts you hand down to your kids when the time comes.
  • Awesome
  • Yeah, that stuff they wrapped the cd in really was toxic.
  • great shit
  • Nice mate, missed this one when I checked your profile....stoopid question, what's a 'benny shirt'? ...
  • thanks mate. this one was hard to get !
  • Thanks mate....
  • Cheer Ajnin .. \m/
  • Hell yeah man, this album rules.
  • The best Absurd!
  • It's a very good shirt, but it's already very tight, that's why I have it for trade. Cheers!
  • Excellent record.
  • Is any new merchandise planed from BMSS?

Top Collectors

Poll

I am..
There are 215,673 entries in the gallery and 679,121 comments, and 150 items have changed hands in the last month!!

TShirtSlayer is the worlds largest community of people interested in heavy metal tshirts and battlejackets, upload some of your tshirts or jackets!