TShirtSlayer

Blazon Stone Live debut and new album release party

Daniel Sodomaniac
Wed, 27/09/2017 - 22:07
Event date: 
Saturday, October 28, 2017
Event Country: 
Sweden
Who is going?
Daniel Sodomaniac
Are you attending?

invisible-horizons

I heard their new album for the first time last night when it popped up in YouTube's suggested videos and I liked what I heard. I heard pieces off of "Return to Port Royal" a while back and I also liked it. These albums seem to be better than the recent Run one Wild outputs. Great stuff!

Daniel Sodomaniac

You should really check out the latest album :)
https://www.youtube.com/watch?v=YbD6jEEXC7A

Chainbreaker

Unfortunately I can't go, because it's in fucking Sweden.;-) But I love the new album!

Daniel Sodomaniac

Yeah the new one is really cool, we hope for a cool show this coming saturday :)!

Guess this TShirt!

Can you guess which TShirt this is from? Click here for all previous guesses

Recent Comments

• Gone: Death - Leprosy Black Sabbath - Paranoid
  • Damn. That's a cool jacket.
  • Thanks a lot :)
  • That Incantation patch on the front is great
  • Det här är något att vila sina trötta ögon på, och albumet skänker även njutning för hörselorganet, en njutning för två
  • Very rare. Make me an offer please.
  • "This is a really rare Svart Parad patch!" ;)
  • Tackar! En av de snyggaste med Discharge jag haft :)
  • Skitfin :) Två i en :)
  • Ja den är fin som attan. Kanske kommer den få en särskild plats denna vecka. Det har den väntat på länge.
  • Cool lapp! Såg att du klättrat upp på topp tolvlistan för samlare. Det kanske börjar gå lite överstyr?
  • Klart du ska ha mange tack. Dessutom var det kul att skriva något mer än bara att det är en patch.
  • "Vad ska jag göra på söndag?" - Nä då ska jag stå på garageuppfarten och vaxa västen.
  • Undrar hur mycket av de ursprungliga (stretch?)-jeansen som finns kvar i den här hybriden av brallor och smuts. Det där
  • Lugna puckar, klart jag hjälper till med beställningar och sånt. Fucken' thanks för alla tack.
  • Alltid fem tända ljus för Dissection!

Poll

Do you create your battlejacket all in one time, or over years?
There are 208,160 entries in the gallery and 671,876 comments, and 120 items have changed hands in the last month!!

TShirtSlayer is the worlds largest community of people interested in heavy metal tshirts and battlejackets, upload some of your tshirts or jackets!