TShirtSlayer Heavy Metal Merch Gallery
  • Bands (0)
  • Groups (0)
  • Members (0)
  • (X)

World's largest community of heavy metal tshirt and battlejacket collectors.

Forums > Social - Meetups / Gigs etc

Hirax @ Bolwerk, Sneek

TheWitchburner
Mon, 21/04/2014 - 20:04

It's been 4 years since legendary thrashers Hirax came to The Netherlands, don't miss out on this!!

Support : Bonded by Blood, Nuclear, Crescent

Thrash and destroy!

Date: 
Friday, May 16, 2014
Country: 
Netherlands
Who is going?
TheWitchburner

Are you attending?


gloriousdeath's picture

yeah, dit mag ik niet missen !!!!

atrophythrasher's picture

ik zit nog steeds te twijfelen aangezien ik geen vervoer heb :(

TheWitchburner's picture

Volgens mij komen ze ook naar Arnhem, misschien is dat dichter bij voor jou?

Morbid Frost's picture

Hier zou ik graag naar toe gaan, geweldig Hirax ! Maar zie dat ze ook naar Arnhem komen ? Cool..

TheWitchburner's picture

Klopt, ze komen ook naar Willemeen in Arnhem!

atrophythrasher's picture

ik kan er helaas bij beiden niet zijn vrees ik :( geen vervoer enzo

atrophythrasher's picture

ik krijg net een melding via facebook binnen dat Hirax in Sneek is geannuleerd

atrophythrasher's picture

*wegens persoonlijke omstandigheden geannuleerd'' dan zou het in Arnhem ook niet meer doorgaan denk ik http://www.hetbolwerk.nl/programma/hirax--bonded-by-please--nuclear--1.html

TheWitchburner's picture

Godver, las het net ja! En die show in Arnhem...ik heb geen idee joh.

Balen man..

gloriousdeath's picture

volgens mij gaat Willemeen gewoon door: hun website is in ieder geval nog niet aangepast....... klere, ik baal als een stier !!!! Ik had ze verdomd graag willen zien !!!!! Naar Willemeen kan ik in ieder geval niet ivm werk.... wat een kutzooi.... gebeurt de laatste tijd wel wat te vaak met Bolwerk, dat iets wordt gecanceld......

TheWitchburner's picture

Snap helemaal wat je bedoeld, wekenlang aan slapeloze nachten en krijg je dit....
Donderdag wut em oek niet veur mie, Katon het wat goed te maken!

atrophythrasher's picture

ik kan ook niet naar Arnhem :( zit met de reis terug vandaar. Heb ook geen rijbewijs :(

gloriousdeath's picture

Hoezo vanwege "persoonlijke omstandigheden" gecanceled ??? Ze spelen vanavond in Rheine/ Duitsland !!!! Ik moet zeggen dat ik hier behoorlijk pissig van word......

TheWitchburner's picture

What the fuck??

Dit zegt de site van Het Bolwerk :

''Helaas moeten we mededelen dat de show van Hirax van vrijdag 16 mei wegens persoonlijke omstandigheden is geannuleerd. Iedereen die reeds een kaartje heeft gekocht, krijgt natuurlijk zijn of haar geld retour. Excuses voor het ongemak!''

Misschien een een fout bij het boeken? Maar aan de andere kant stond het ook al en tijdje in de planning....

gloriousdeath's picture

kijk dit eens http://www.tourmapr.com/artist/Hirax/..... 16 mei: Sneek.... en Drachten !!!!! Lekker vaag verhaal begint het te worden... hoe heet dat ook al weer: Als twee honden vechten om een been, loopt de derde ermee heen !!!! Mooi kut allemaal..... nou ja, over een paar weken Sacred Reich in Vera; op naar het volgende !!!!

TheWitchburner's picture

Pffff...fuck it. Inderdaad maar mooi naar Rind en kompanen...even de verloren tijd inhalen/bangen!!

568,383 items in the gallery, 881,020 comments, and 554 items have changed hands in the last month.

Guess this TShirt!

Can you guess which metal tshirt this is from?

Can you guess which metal TShirt this is from? Click here for all previous tshirt guesses

Recent Comments