TShirtSlayer

Battle jacket first update

Bjomolf
Wed, 13/08/2014 - 01:10

My second battle jacket, I started it as a death metal one, but my plan changed a bit, and i'm pretty happy with the result so far.
If you are interested in something, pm me and we'll maybe make a deal.
Cheers!

Trade Only
4.75
Battle jacket first update
Battle jacket first update

Comments

AntichistVomits

looks good!

5
Braveheart

Getting really tired with this "old school" stuff. *sigh*

Thrashin'-Of-The-Christ

You'll get over it.

Braveheart

Might take another 20 years, then I might consider it old "skool"

bad_american1992

+1 Hahaha

Bjomolf

Well, I just wanted to fit this vest in some category. I'll just stay with regular name if that insults someone :p

MonoWhisper763

It looks pretty great, especially the small cut outs like the destruction skull and Leprosy cut out, but what's with the zipper..

4
Bjomolf

Thanks man, the zipper was like this when I bought it. I thought it was pretty original and good looking, but now I have mixed feelings about it :p

kereealazer

I haven't seen a vest like that. Looks cool.

Nater90

Sweet taste in tunes

5
bad_american1992

Damn thats a huge jacket... you must be a big motherfucker. I love the cut out of the Leprosy!

Bjomolf

Haha, indeed mate! A lot of place for patches!

Bjomolf

And the Leprosy patch was just a shitty bootleg, which I definitely overpaid, so I decided to turn it into this :p

morfeusz

Widze Młody, że poszedłeś za moją propozycją i powycinałeś naszywki :D Wyszło całkiem fajnie.

5
Formshifter

whered you get that mini destruction patch, its so teeny i want one!

Bjomolf

I made it myself

Bands by name

Select starting letter
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • 0-9
  • #

Now Playing

ThunderWorks - Mind Fortress from
ThunderWorks

CLICK HERE FOR TSHIRTSLAYER RADIO!

Which TShirt?

Recent Comments

  • Very nice! Is that Cthulhu on the front?
  • I have this one too but if I'm honest I prefer the Reactor (pre-sickening gore) demotape!
  • been trying to contact you for like 2 months lol
  • Killer
  • Great taste, Heaps of epic as fuck bands
  • Great stuff man, Love the BP! Overkill have so much epic artwork, Ironbound is my personal favourite.
  • Yeah I've got a fair few spare BPs just because I love the artwork!
  • haha..yep ;) ..funny cover for a pantera bootleg
  • cchhheerrrssss
  • lol
  • thx a lot :)
  • yeah..very nice stuff on it..hehe
  • yep..indeed...overlooked band.., i rly like this album :)
  • hey.it was 1993 ..u had to put up a sticker like this that ppl know u dont buy 'black metal' ..hahaha
  • i got the tip from a friend of mine..and found it years later on a CD/LP market, rly cool box :)
  • oh yes, indeed :) and the tracklist is more impressive then u can see here on this pic.

Something in the mail

We started a cool game for TSS'ers, we're posting around an item to eachother and using the trade history to keep track of who and where it's been, you might get lucky!

Events